Pressemeddelelse: År i gennemgang: Healthline Networks afslører top 10 sundhedssøgninger på web og mobil

Pin
Send

Private problemer Top mobile søgninger med Chlamydia som nummer et spørgsmål; Kræft og Diabetes Top Websøgninger; Sygdomme søgt efter fem gange mere end symptomer

SAN FRANCISCO-DEC. 14, 2011-Healthline Networks, den førende leverandør af sundhedssøgning og informationstjenester, udgav i dag de mest søgte sundhedsvilkår på Healthline HealthWeb i 2011, hvor det blev afsløret, at folk, der bruger desktops og bærbare computere, søger efter mere alvorlige forhold som diabetes og kræft. Virksomheden fandt også, at forbrugerne henvender sig til mobile enheder for at søge efter private problemer, såsom dem, der er relateret til seksuelt overførte sygdomme og mentale sundhedsmæssige forhold.

Hver måned bruger 100 millioner forbrugere Healthline og dets HealthWeb-partnere til at søge efter medicinsk præcise sundhedsoplysninger. Healthline's medicinsk styrede søgeteknologi bruges til førende informationer om sundhed information, herunder Yahoo! Health, AARP, Sharecare, United Health, Aetna og mange flere. Og på disse pålidelige websteder har forbrugerne adgang til Healthlines ekstra værktøjer, såsom dybdegående videoer, 3-D animationer, læringscentre og wellness guides, der illustrerer mange af de bedste websøgninger på en mere meningsfuld måde.

"Forbrugerne bliver tydeligere mere sofistikerede om, hvordan man finder de mest relevante, tillidfulde oplysninger, da de tager kontrol over deres helbred," sagde West Shell, formand og administrerende direktør for Healthline Networks. "Vores data belyser de forskellige måder folk ser på information på tværs af patientvejene. På stationære og bærbare computere søger forbrugerne efter komplicerede problemer og ofte adgang til rige visuelle medier for at blive mere uddannet om en tilstand. for forhold, der er meget private i naturen og søger hurtige svar. "

Healthline's semantiske sundhedsbeskyttelsestakonomi giver ikke kun indsigt i specifikke forespørgsler, det klassificerer og kan aggregere søgevolumen ved semantisk type - sygdom, symptom, medicin, behandling og meget mere. Visning af søgetyperne efter semantisk kategori, forbrugerne oftest søger sygdomme; i gennemsnit søges der i en hastighed på fem gange højere end symptomerne, ni gange højere end fødevarerne og 13 gange højere for et lægemiddelnavn.

Healthline's 2011-søgedata viser også unik brugeradfærd, når det gælder søgning efter information om sundhed via internettet eller mobile enheder. Samlede resultater omfatter:

1. Kræft
  2. Diabetes
  3. Symptom
  4. Smerte
  5. Vægt
  6. Infektion
  7. Virus
  8. Kost
  9. Skjoldbruskkirtel
  10. Søvn

Når forbrugerne søger information om sundhed online:

• August havde den højeste grad af sundhedsrelateret webtrafik og søgninger samlet.
  • Den største stigning i søgaktiviteten var mellem 12-12 februar. På nuværende tidspunkt blev Avastin, brystkræftbehandlingen trukket fra brug af FDA, og 2012-budgettet for sundhedspleje blev drøftet af præsident Barack Obama.
  • Personlig sundhed er fornemmelse i begyndelsen af ​​ugen, og falder dramatisk i weekenderne. Stationære og bærbare brugere søger efter sundhed information mest på mandag og mindst lørdag.
  • Forbrugerne dykker ind i sundhedsproblemer efter arbejdsdagen: Websøgninger udføres også om natten mellem kl. 8-9 p.m.

Top Mobile Search Data

Søgninger på mobile enheder tendens til at være om private forhold, med mange af de førende søgninger relateret til seksuelt overførte sygdomme, mental sundhed og andre følsomme emner.

1. Klamydia
  2. Maniodepressiv
  3. Depression
  4. Rygning / slut op med at ryge
  5. Herpes
  6. gigt
  7. Fnat
  8. Multipel sclerose
  9. Graviditet
  10. Vitamin A

Når forbrugerne søger efter sundhedsoplysninger på deres mobile enheder:

• Marts havde den højeste grad af mobil trafik og søgninger.
  • Mobiltrafik spikede mellem den 30. marts - 1. april, da to store sundhedsnyheder blev brudt: tilbagekaldelsen af ​​Tylenol 8 Hour Extended Release Caplets og den voksende bekymring for stråling fra Japans atomkraftværk, der skyldtes det katastrofale jordskælv.
  • Lørdage er ikke dagen til sundhedssøgning, selv på mobilen, da weekenden er den laveste i søgevolumen. De fleste mobile sundhedssøgninger finder sted midt i ugen, med onsdag er toppen.
  • De fleste søgninger på mobilenheder er - ligner websøgninger - udført om natten mellem kl. 9-11.

Om Healthline Networks

Healthline Networks er den hurtigst voksende udbyder af intelligente sundhedsinformationstjenester, der gør det muligt for 100 millioner forbrugere om måneden at skabe mere tillidsfulde, velinformerede sundhedsmæssige beslutninger. Selskabets proprietære forbrugernes sundhedssystem taksonomi, den største af sin art, har en række omfattende sundhedssøgning, indhold og reklametjenester. Ved at kombinere avanceret søgeteknologi med dyb medicinsk ekspertise, har Healthline partnere med et netværk mere end 50 betroede destinationswebsteder, der omfatter udgivere, portaler, søgemaskiner, arbejdsgivere og sundhedsplaner. Med hovedkontor i San Francisco og rangeret # 54 i Deloitte's 2010 Technology Fast 500, støttes Healthline af Aetna, GE / NBC Peacock Fund, Investor Growth Capital, Kaiser Permanente, Reed Elsevier Ventures, USA News & World Report og VantagePoint Venture Partners. For mere information besøg Healthline.com.

Pin