Pressemeddelelse: Healthline udvider eksklusiv ret til at sælge reklame på Drugs.com

Pin
Send

Healthline at udvikle og levere strategiske sponsoreret indholdsprogrammer i tillæg til salg af målrettede forbrugerreklamekampagner

San Francisco-29 april 2014- Healthline meddelte i dag, at det har indgået en aftale om at udvide sin eneret til at sælge direkte til forbruger (DTC) og anden forbrugerfokuseret reklame på vegne af Drugs.com, som er det førende behandlingssted på internettet. Med udvidelsen af ​​denne aftale vil Drugs.com fortsætte med at forankre Healthlines sæt af førende informationer om sundhedsinformation, som sammen med Healthline.com har en rækkevidde på over 70 millioner unikke besøgende hver måned - et af de største sundhedsinformationsnetværk i USA ifølge comScore.

"År efter år er Drugs.com fortsat den mest besøgte og betroede kilde til behandlingsinformation på internettet", siger David Kopp, administrerende direktør og administrerende direktør for Healthline Media Group. "Det er en ære at forblive i sit firma og for at hjælpe til at forbinde verdens mest kendte sundhedsmærker med nøjagtighed for millioner af forbrugere, der søger relevante lægemiddeloplysninger på Drugs.com."

Udover at sælge målrettede forbrugerreklamekampagner og arbejde for at tjene penge på det hurtigt voksende mobile publikum Drugs.com, vil Healthline udvikle og levere brugerdefinerede sponsorerede multimedieindholdskampagner.

"Tusindvis af forbrugere henvender sig til Drugs.com hver måned for at hjælpe dem med at navigere ofte om komplekse behandlingshensyn," siger Philip Thornton, administrerende direktør for Drugs.com. "Healthline har været afgørende for at hjælpe marketingfolk til at forbinde forbrugerne med vigtige beslutningspunkter på Drugs.com gennem en række strategier. Vi er glade for at kunne fortsætte vores track record med at levere imponerende resultater for annoncører. "

Kilde: comScore - Media Metrix, Multi-platform (marts 2014)

OM SUNDHED

San Francisco-baserede Healthline er en førende udbyder af intelligente sundhedsinformations- og teknologiløsninger, der gør det muligt for udbydere og dagligdags at træffe mere sikre og velinformerede sundhedsmæssige beslutninger. Selskabets proprietære semantiske sundheds-taxonomiplatform har en række marketing-, sundhedssøgning-, data-mining- og indholdsløsninger til globale virksomheder og annoncører. Healthline er et Deloitte Technology Fast 500-selskab i de sidste fire år. For mere virksomhedsinformation, besøg corp.healthline.com

OM DRUGS.COM

Drugs.com er den største og mest omfattende lægemiddelinformationsressource på internettet med mere end 15 millioner unikke besøgende pr. Måned (comScore, Multi-platform marts 2014). Tilvejebringelse af gratis, uafhængig, peer-reviewed, objektiv og opdateret lægemiddelinformation på både forbruger- og professionelle niveauer giver Drugs.com patienter og plejere mulighed for at tage ansvaret for deres helbred og være mere informeret end nogensinde før. Webstedet indeholder også mange interaktive værktøjer til at hjælpe forbrugere og sundhedspersonale som sin banebrydende Pill Identification Wizard, Mednotes-Personal Medical Records (PMR), Drugs Interaction Checker, Support Groups og iPhone, iPad, og Android mobile applikationer.

Pin