Pressemeddelelse: Healthline Traffic Doubles år-til-dato

Forbrugere og annoncører både nyder godt af nyt kvalitetsindhold, brugeroplevelse

SAN FRANCISCO, CA-OCTOBER 29, 2013-Healthline.com er den hurtigst voksende forbrugerwebsted for højkvalitetsinformation om sundhed. Ifølge comScore blev Healthline for nylig en top ti sundhedsinformations ejendom, og trafikken er fordoblet siden januar i år, hvilket skabte nye og overbevisende muligheder for annoncører inden for sundhedssektoren.

At drive denne vækst er et fokus på produktion af originalt, autoritativt helbred og velværeindhold, der er skrevet for at være forståeligt for enhver gennemsnitlig person. For eksempel viser omfattende ny information om den overkommelige omsorgslov, og hvad det betyder for hverdagsfolk på statslig basis, at være meget populær, især ny overbliks video, der nedkøler komplekse oplysninger på en måde, der gør det let fordøjeligt .

"Vores fokus på tilgængelig sundhedsinformation betyder, at forbrugerne ikke kun kan finde det, de har brug for, men kommer tilbage for mere, fordi de kan fordøje og forstå, hvad de har opdaget", siger David Kopp, administrerende direktør og administrerende direktør for Healthline Media . "Alt vores sundhedsinformationsindhold er gennemgået af læger og andre læger og produceret af redaktører, forfattere, grafikere og videografer, der dybt forstår, hvordan man forbinder med rigtige mennesker."

Annoncører på tværs af sundhedsdrevne sundhedsinformationsegenskaber nyder godt af disse forbedringer så meget som forbrugere. Healthline's HealthSTAT-system matcher øjeblikkeligt relevante annonceenheder til indholdet, der leveres, så det passer præcis til en besøgers søgeforespørgsel. Forbrugerne er mere åbne for disse meddelelser, fordi de passer ind i den bredere sammenhæng af deres specifikke interesse, leverer den slags forbrugsengagement og løftannoncer søger i dag.

En anden bidragyder til trafik og engagement vækst er en nyligt redesignet brugeroplevelse, der er renere, enklere og lettere at bruge end tidligere, og som er i overensstemmelse med de nyeste standarder inden for søgemaskineoptimering (SEO). Responsive Webdesign har betydet en forbedret mobil- og tablet-oplevelse, som har tjent til at øge mobil- og tablettrafik betydeligt. Og fordi Healthlines underliggende semantiske sundhedstaksonomiplatform leverer meget kontekstuelle anbefalinger og søgeresultater, besøger besøgende flere sider over længere besøg.

"Da vores forbrugsengagement vokser, lærer vi mere hver dag, hvad der betyder mest for dem," sagde Dean Stephens, administrerende direktør og midlertidig administrerende direktør for Healthline Networks. "Vi tager det, vi lærer, til stadigt at forbedre vores ejede og drevne egenskaber samt de løsninger, vi aktiverer og styrker for vores Fortune 100-erhvervskunder ved hjælp af vores semantiske søgeteknologi og indholdstjenester."

Healthline's nyligt lancerede HealthNEWS-service nå også nye læsere. Oprindelig rapportering om hver dags mest presserende sundhedsnyheder er præsenteret i et let at fordøje format og bliver ofte reposteret på populære nyhedswebsteder som Huffington Post samt via Facebook, Reddit og Google News.

Alle disse faktorer tælles sammen betyder Healthline.com, har oplevet en betydelig stigning i trafikken fra Google-søgere. Det har også resulteret i aktive og engagerede tilstandssentriske Facebook-fællesskaber, der kører trafik tilbage til Healthline-drevne websteder.

"På Healthline leverer vi vores mål om at styrke vores besøgende samtidig med at der skabes reelt ROI for vores annoncører," sagde Kopp. "Det er det klassiske win-win scenario - alle nyder godt af det."

Om Healthline

San Francisco-baserede Healthline er en førende udbyder af intelligente sundhedsinformations- og teknologiløsninger, der gør det muligt for udbydere og dagligdags at træffe mere sikre og velinformerede sundhedsmæssige beslutninger. Selskabets proprietære semantiske sundheds-taxonomiplatform har en række marketing-, sundhedssøgning-, data-mining- og indholdsløsninger til globale virksomheder og annoncører. Healthline er et Deloitte Technology Fast 500-selskab i de sidste fire år. For mere corporate information, besøg healthlinenetworks.net.

Derek Gordon, Healthline, [email protected]