Pressemeddelelse: "Brystkræft? Men doktor ... Jeg hader pink! "Blogger Ann Silberman og Healthline's David Kopp til Lead SXSW Interactive Session om at finde en brystkræft Cure

Nyt Andragende Startet til Direkte Mere Finansiering mod medicinsk forskning til en kur

SAN FRANCISCO - 17. februar 2015 - Brystkræft forbliver den næststørste årsag til kræftdød blandt kvinder i USA i dag, hvilket påvirker millioner af kvinder og deres omsorgspersoners liv. Mange i det medicinske samfund arbejder for en kur, men vi er ikke der endnu. Ved næste måneds SXSW Interactive, brystkræft overlevende, advokat og "Brystkræft? Men doktor ... Jeg hader pink! "Blogger Ann Silberman og Healthline Executive Vice President og Media Group General Manager David Kopp vil lede en interaktiv session for at undersøge de nødvendige ændringer i brystkræftpleje og helbredelse. Sessionen vil undersøge, hvad der kan omdannes i brystkræftpleje og behandling i dag, den fremvoksende rolle digitale innovation vil spille for at hjælpe med at finde en kur, og hvordan alle - fra forbrugere og læger til forskere, sundhedsplaner og teknologibedrifter - kan bidrage til at skabe forandring . Hvad: "Finde en brystkræft kur: Hvad skal ændres" Hvornår: Søndag, 15. marts 2015, kl. 5.00-6.00 CT Hvor: JW Marriott, Room 201-202 - SXSW Interactive, Austin, Texas Som en del af bestræbelserne på at finde en kur, har Silberman også lanceret en petitionsopmuntrende ændring i den måde, som brystkræftfinansierings dollars anvendes i øjeblikket. I løbet af de sidste 30 år er der blevet optaget milliarder af dollars for årsagen til brystkræft. Men størstedelen af ​​velgørenhedsfinansiering går i retning af at opbygge bevidsthed om sygdommen i stedet for medicinsk forskning. Silberman mener, at det er tid til at bevæge sig ud over bevidstheden for at finde en kur. Andragendet opfordrer brystkræft velgørende organisationer som Susan G. Komen til at ændre deres finansieringsmodeller og forpligte sig mindst 50 procent af de samlede donationer til den medicinske forskning og innovation, der er nødvendig for at afslutte brystkræft. For at vise din støtte og underskrive andragen, besøg //chn.ge/1z7eOL3. For live opdateringer fra "Finding Breast Cancer Cure: Hvad skal ændres" session eller for at deltage i samtalen, kom Healthline's Twitter Party den 15. marts ved at følge #BCCure. Besøg //www.healthline.com/health/breast-cancer/sxsw-twitter for mere information. Derudover vil Healthline være på Booth # 109 på SX Health and MedTech Expo, JW Marriott Hotel, marts 16-17. Besøg for at lære mere om virksomheden. Om Healthline Healthline tilbyder intelligente sundhedsinformationer og teknologiløsninger, der hjælper sundhedsorganisationer og dagligdags mennesker med at træffe mere velinformerede sundhedsmæssige beslutninger, forbedre resultaterne og reducere omkostningerne. Drevet af verdens største lægeinformationsplatform, Healthlines Health Data Solutions, Health Engagement Solutions og Health Marketing Solutions udnytter avanceret koncept-kortlægningsteknologi til at levere præcise og brugbare indsigter. Derudover leverer selskabets forbrugerwebsted, Healthline.com, relevante, rettidige sundhedsoplysninger, nyheder og ressourcer til at hjælpe forbrugerne med at forvalte deres helbred. Healthline bruges i øjeblikket af mere end 25 millioner forbrugere pr. Måned og nogle af sundhedsvæsenets største mærker, herunder AARP, Aetna, UnitedHealth Group, Microsoft, IBM, GE og Elsevier. For mere information, besøg corp.healthline.com og www.healthline.com, eller følg @HealthlineCorp og @Healthline på Twitter.