Pressemeddelelse: Healthline og National Psoriasis Foundation Partner for Social Media Initiative, der sigter mod at styrke og støtte psoriasis-fællesskabet

Læser videoer og fotos Del meddelelser om håb og opmuntring

SAN FRANCISCO - 5. januar 2015 - Healthline.com, en førende kilde til rettidig sundhedsinformation, nyheder og ressourcer, meddelte i dag, at det samarbejder med National Psoriasis Foundation (NPF), verdens største nonprofit, der betjener millioner af amerikanere med psoriasis sygdom, at lancere et nyt socialt medieinitiativ rettet mod ved at støtte og styrke dem, der lever med psoriasis. Psoriasis er den mest udbredte autoimmune sygdom i USA, der påvirker så mange som 7,5 millioner amerikanere. "Psoriatisk sygdom har en dybtgående indflydelse på folks følelsesmæssige og fysiske velbefindende, og folk med psoriasis beskriver ofte følelsen ensom, isoleret og flov," sagde Noe Baker, PR-leder ved National Psoriasis Foundation. "Jo mere at mennesker med psoriasis sygdom er i stand til at forbinde med andre via online og dele erfaringer, desto mindre isolerer sygdommen. Sociale medier hjælper mange mennesker med psoriasis sygdom indse, at andre ved bare hvad de går igennem. "Folk kan deltage på to måder:

• "Du har fået det" videoer - Som en del af Healthline.coms "You've Got This" -serie, opfordres folk, der er ramt af psoriasis, til at sende video-meddelelser om håb, opmuntring og rådgivning til dem, der er blevet nyligt diagnosticeret med tilstanden. Videoerne vil blive delt på Healthline.com og Healthlines "Living with Psoriasis" Facebook-fællesskab. For at indsende en video skal du blot optage en besked på højst to minutter, uploade din video på YouTube og dele linket på Healthlines "Du har fået det". For hver video indsendt vil Healthline donere $ 10 til NPF.
  • #PSelfie Fotos - Personer med psoriasis, både dem, der for nylig er blevet diagnosticeret og dem, der har levet med det i nogen tid, opfordres til at indsende billeder af sig selv med psoriasis eller inspirerende citater, som vil hjælpe andre. For at indsende et foto eller et citat, besøg Healthline's #PSelfie side og upload billedet eller citatet. Billeder kan også blive publiceret på Instagram ved hjælp af taggen #PSelfie. Healthline vil donere $ 10 til NPF for hvert foto eller tilbud, der indsendes.

"Det er afgørende for psoriasis-lider at vide, at de ikke er alene," sagde Alisha Bridges, som har været i behandling med psoriasis i 20 år. "Den største hjælp i min 'komme ud' med denne sygdom var at møde andre, der varobre psoriasis og nægte at skamme sig. Kampagnen 'Du har fået det' er en fantastisk måde at forbinde andre ved brug af sociale medier. "" Vi ved at oprette andre støttesamfund for hiv / aids, multipel sklerose og bipolar lidelse, som mennesker, der lever med kronisk sygdom, virkelig værdsætter høre fra dem, der også er berørt af det. Indsigt fra andre medlemmer af samfundet kan være yderst effektfuldt, især for dem, der for nylig er diagnosticeret og kommer til udtryk med deres nye virkelighed ", siger Tracy Rosecrans, VP for markedsføring for Healthline.com. "Nu gennem Healthline's partnerskab med NPF har psoriasis-samfundet sit eget sted at dele personlige rejser og sprede budskabet til andre, at de ikke er alene - og de har det." Om National Psoriasis Foundation National Psoriasis Foundation (NPF) er verdens største organisation, der betjener mennesker med psoriasis og psoriasisartritis. Vores prioritet er at give information og tjenester til folk til at tage kontrol over deres tilstand, samtidig med at de øger forskningen for at finde en kur. Ud over at betjene mere end 2,1 millioner mennesker årligt gennem vores patient- og professionelle uddannelses- og advokatinitiativer har NPF finansieret mere end 11 millioner dollars i psoriasis sygdomsforskning. Besøg os online på www.psoriasis.org eller ring 800.723.9166. Følg NPF på Facebook og Twitter. Om Healthline Healthline tilbyder intelligente sundhedsinformationer og teknologiløsninger, der hjælper sundhedsorganisationer og dagligdags mennesker med at træffe mere velinformerede sundhedsmæssige beslutninger, forbedre resultaterne og reducere omkostningerne. Drevet af verdens største lægeinformationsplatform, Healthlines Health Data Solutions, Health Engagement Solutions og Health Marketing Solutions udnytter avanceret koncept-kortlægningsteknologi til at levere præcise og brugbare indsigter. Derudover leverer selskabets forbrugerwebsted, Healthline.com, relevante, rettidige sundhedsoplysninger, nyheder og ressourcer til at hjælpe forbrugerne med at forvalte deres helbred. Healthline bruges i øjeblikket af mere end 25 millioner forbrugere pr. Måned og nogle af sundhedsvæsenets største mærker, herunder AARP, Aetna, UnitedHealth Group, Microsoft, IBM, GE og Elsevier. For mere information, besøg corp.healthline.com og www.healthline.com, eller følg @HealthlineCorp og @Healthline på Twitter.